|
Malin
|
 |
« Svara #3540 skrivet: 2010-07-27, 03:05 » |
Citat
|
Ah, det var jag som stängde av den funktionen häromdan för jag såg att en del inlägg ändrades i efterhand och jag hade svårt att hinna med men ville inte missa något som skrevs. Men nu ska funktionen vara igång igen  /Malin
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Synthesized
Aktiv medlem

Antal inlägg: 414
|
 |
« Svara #3541 skrivet: 2010-07-27, 21:36 » |
Citat
|
Japp, nu funkar det igen Jag kan inte andra mina heller, men det ar ratt bra. Pa sa satt maste alla sta for vad de sager. Kanske haver folk inte ur sig saker lika latt om de vet att det inte gar att andra eller ta bort efterat.
Jo för den saken, men jag gillar ändå möjligheten att kunna ta bort vissa gånger när jag tanklöst skrivit lite för privata eller avslöjande saker så att om någon man känner läser här skulle kunna veta att det är jag
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Bamse
Aktiv medlem

Antal inlägg: 492
|
 |
« Svara #3542 skrivet: 2010-07-28, 12:52 » |
Citat
|
Hej! Pengar för operation är det minsta problemet,jo det är ett problem men det största problemet är att hitta kirurger som kan utföra det, Vissa är bättre, andra är sämre. Jag har väntat i åtta år på att hitta en ganska bra näs kirurg,då jag operas om tre veckor. Jag rekommenderar inte detta till andra,,, att opereras,,, attans vilken process det är..  och onödigt! De flesta vet nu ,,,förutom min mamma att jag skall op och jag ser fram emot det. Nu ska jag till baks igen till det andra stället där det är fullt upp.
|
|
|
|
« Senast ändrad: 2010-07-28, 13:59 av Bamse »
|
Loggat
|
|
|
|
Nokia
Medlem

Antal inlägg: 53
|
 |
« Svara #3543 skrivet: 2010-07-30, 02:57 » |
Citat
|
Ångesten äter upp mig inifrån, känner hur den kryper i min kropp och är på väg att ta över. Kommer jag bli helt tokig till slut? Jag kan inte sova. Har inte sovit på en vecka nu, om man bortser från någon timme här eller där p g a utmattning. Tar jag inte mina lugnande tabletter så sitter jag bara och skakar och kan inte tänka klart. Vad ska jag göra? Borde jag läggas in? Det skulle vara skönt att läggas in faktiskt. Vara i trygghet för en stund. Någon som kan säga till mig att det kommer att bli bra bara.. Att jag kan va lugn, jag kommer inte dö, det är bara i mitt huvud. Eller? Helgen kommer snart. ÅNGEST: Det ska grillas, det ska festas, man ska vara social, man ska vara vacker, man ska vara glad, man ska vara rolig, man ska vara med på kort, man ska vara på topp. Jag är ingenting utav det. Jag måste planera varje exponering jättenoga så att jag åtminstone kommer se ut som en person. Det finns ingenting spontant och fritt med att ha semester. Jag är bara ännu mer fast, jag har ingen ursäkt att fly ifrån alla situationer jag hatar, men jag utsätter mig ändå ibland för att dels inte förlora vänner och dels för att jag vill kunna titta tillbaka på mitt patetiska liv och ändå tänka att jag har upplevt lite av livets bra stunder (trots att det känns tvärtom).
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
CyanideCupcake
|
 |
« Svara #3544 skrivet: 2010-07-30, 16:26 » |
Citat
|
Nokia: Ja, kanske vore det bra om du överväger att läggas in? Om du känner att det är så ohållbart är det bara en tidsfråga innan det brister. Om du ändå är ledig, kanske borde du ta den tiden till att få hjälp?
|
|
|
|
|
Loggat
|
Silicone...saline...poison...inject me baby. (Find your freedom in the music Find your Jesus Find your Kubrick)
|
|
|
blackberry
Aktiv medlem

Antal inlägg: 344
|
 |
« Svara #3545 skrivet: 2010-07-30, 22:40 » |
Citat
|
vad skönt det är att vara ute på natten,det gör stor skillnad, för att folk ser inte så bra,
jag kan sminka mig i timmar och i princip inte visa en enda äkta sida av mig själv och ändå tänker jag ute, att jag måste vara groteskt ful jag skulle vilja vara osynlig
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Cinnamon
Nybörjare

Antal inlägg: 20
Drowning in Limbo
|
 |
« Svara #3546 skrivet: 2010-08-01, 20:01 » |
Citat
|
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Nokia
Medlem

Antal inlägg: 53
|
 |
« Svara #3547 skrivet: 2010-08-02, 03:43 » |
Citat
|
Nokia: Ja, kanske vore det bra om du överväger att läggas in? Om du känner att det är så ohållbart är det bara en tidsfråga innan det brister. Om du ändå är ledig, kanske borde du ta den tiden till att få hjälp?
Mår som tur lite bättre igen men ska boka tid med min pykolog så fort hon kommer tillbaka. vad skönt det är att vara ute på natten,det gör stor skillnad, för att folk ser inte så bra,
jag kan sminka mig i timmar och i princip inte visa en enda äkta sida av mig själv och ändå tänker jag ute, att jag måste vara groteskt ful jag skulle vilja vara osynlig
Jag känner precis så jag med. Undviker att gå ut dagtid så mycket det bara går. Jag hatar ljus, det framhäver allting extra mycket. Kan få panik när jag måste visa mig på dagen.
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
kahlo
Medlem

Antal inlägg: 57
|
 |
« Svara #3548 skrivet: 2010-08-05, 12:10 » |
Citat
|
Jag har prövat allt nu, ingenting gör att jag ser normal ut. Kan inte gå ut längre, orkar inte längre. Orkar inte göra folk besvikna på att jag alltid ställer in eller skjuter upp planer. Borde göra slut med min pojkvän för hans skull. Vill ta en stesolid varje gång jag går in i badrummet.
|
|
|
|
|
Loggat
|
för jag vet inte vad jag ska göra av min kropp, har haft den i 20 år minst.
|
|
|
Bamse
Aktiv medlem

|
 |
« Svara #3549 skrivet: 2010-08-06, 14:00 » |
Citat
|
ajjjjjjj mitt ben har somnat igen ligger på golvet. Jag skulle precis resa mig föra att gå ut men ligger nu på golvet med min lapptopp på ena armen för att benet hade somnat och det gör skit ont när det gör det. Det har hänt mig innan att benen bara donnat bort rest mig utan att känt av det och ramlat på plats.
|
|
|
|
« Senast ändrad: 2010-08-06, 15:42 av Bamse »
|
Loggat
|
|
|
|
Bamse
Aktiv medlem

|
 |
« Svara #3550 skrivet: 2010-08-06, 14:11 » |
Citat
|
ja, jag ligger kvar här i fosterställning och kan inte röra på mitt ben. Men det börjar att bli bättre nu känner jag. men lapptoppen klarade sig som tur det,annars hade killen blivit rasande på mig. ha ha! typ så gick det till! http://blarf.nu/content/16627
|
|
|
|
« Senast ändrad: 2010-08-06, 15:40 av Bamse »
|
Loggat
|
|
|
|
Bamse
Aktiv medlem

|
 |
« Svara #3551 skrivet: 2010-08-06, 16:43 » |
Citat
|
Jag kan inte skicka fler privata meddelande max 20. varför det,, nu måste jag vänta innan jag kan göra fler.  ja kommer senare.
|
|
|
|
« Senast ändrad: 2010-08-06, 16:52 av Bamse »
|
Loggat
|
|
|
|
studsbollen 87
Medlem

Antal inlägg: 56
|
 |
« Svara #3552 skrivet: 2010-08-08, 20:24 » |
Citat
|
Hmm... Jag har varit nere och deppig och gråtig hela veckan, men har egentligen ingen anledning. Det är tusen småsaker som har blivit som en stor flugsmälla som har plattat till mig alldeles. Jobbigt. Ändå är det så konstigt att min hud är ovanligt bra (mina finnar har fått vara ifred hela veckan) och jag har tränat till mig, borde jag inte var liiite glad och inte supernere? 
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Bamse
Aktiv medlem

|
 |
« Svara #3553 skrivet: 2010-08-20, 12:53 » |
Citat
|
"tre dagar har gått nu"
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
disaa
Aktiv medlem

Antal inlägg: 251
..
|
 |
« Svara #3554 skrivet: 2010-08-20, 20:11 » |
Citat
|
Nästan varje dag får jag dödslängtan, speciellt på kvällarna. Hoppet finns ändå kvar, att allt faktiskt kommer att bli bra. Jag hatar att inte känna mig normal. Jag vill bli normal.
Jag längtar såå mycket till alla operationer jag ska göra! Det går före mina andra framtidsdrömmar, dvs t.ex flytta till USA, utbilda mig till journalist osv.
Detta ska jag göra:
- Total näsplastik (prio nummer ett!) - Göra mitt leende mindre brett, samt fylla läpparna och göra de lite "gladare" - Bleka tänderna - Förstora brösten två kupstorlekar - Fettsugning. Mage, lår, ben, armar. Även ansiktet, samt fylla kindbenen så att de blir mer markerade. Jag vill även fettsuga mina fingrar, seriöst. De är fula. Och jag vill ha jämnare tår samt botox i fotsulorna så jag kan använda klackar utan att det gör ont.
Sedan kan jag leva.
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|